Στα απόνερα της πανδημίας και έχοντας να διαχειριστούν μια νέα κρίση σε ενέργεια, μεταφορές και εφοδιαστική αλυσίδα, οι ελληνικές εταιρείες του κλάδου μαρμάρου αναζητούν τον βηματισμό τους σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον.

Οι θετικές επιδόσεις του 2021, έναντι του 2020, δεν στάθηκαν ικανές να αντισταθμίσουν τις μεγάλες απώλειες των lockdowns, που έως έναν βαθμό συνεχίζονται στην κινεζική αγορά και ήδη αρκετές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν διαθέτουν υγιείς ταμειακές ροές, βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού, καθώς και το πρώτο τρίμηνο εφέτος οι πιέσεις στο λειτουργικό κόστος συνεχίστηκαν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω