Στην αναμονή για την κύρωση από τη Βουλή της συμφωνίας 20ετούς επέκτασης της παραχώρησης του «Ελευθέριος Βενιζέλος» βρίσκεται ένα από τα στοιχήματα του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων για το 2019. Η πώληση του 30% του μετοχικού κεφαλαίου του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) έχει ως προαπαιτούμενο το κλείσιμο της συναλλαγής για την παράταση ως το 2046, που θα βάλει στον κορβανά των αποκρατικοποιήσεων 1,115 δισ. ευρώ.

Αν και η συμφωνία επέκτασης λογίζεται στις επιτυχίες του ΤΑΙΠΕΔ για το 2018, πράγμα που συμμερίζονται οι θεσμοί στο πλαίσιο της μεταμνημονιακής εποπτείας, για το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής μένει η κύρωση από τη Βουλή. Αυτή αναμένεται το επόμενο διάστημα, δεδομένου ότι την περασμένη εβδομάδα το ΚΥΣΟΙΠ έδωσε το πράσινο φως στον υπουργό Οικονομικών να υπογράψει την αναθεωρημένη σύμβαση και να τη στείλει στην εθνική αντιπροσωπεία. Η κυβέρνηση ελπίζει ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στην υπερψήφιση της συμφωνίας λόγω της πολιτικής έντασης που υπάρχει και η σύμβαση παραχώρησης θα περάσει το «τεστ συνοχής» έτσι ώστε να προχωρήσει στο επόμενο βήμα η πώληση του 30% του αερολιμένα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω