Ενώ η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν είχε ποτέ κάποιου είδους πρόσημο για τους έλληνες καταναλωτές – είτε θετικό είτε αρνητικό – και απλώς συνέβαινε και συμβαίνει, η αγορά ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ ή ηλεκτρονικών συσκευών από «δεύτερο χέρι» όχι μόνο δεν αποτελούσε αγοραστικό trend, αλλά αντιμετωπιζόταν μάλλον με προκατάληψη.
Μέχρι που ήρθαν η οικονομική κρίση, η άνοδος στα online ψώνια, η ανάγκη για βιωσιμότητα και κυρίως η πανδημία. Με πρωταγωνιστές τους millennials και τους Z-ers, το second hand (ακούγεται καλύτερο από το «μεταχειρισμένο») άρχισε να αποκτά χαρακτηριστικά ιδεολογίας και στην εγχώρια αγορά, κυρίως στη μόδα και στις ηλεκτρονικές συσκευές.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος