Ενώ η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν είχε ποτέ κάποιου είδους πρόσημο για τους έλληνες καταναλωτές – είτε θετικό είτε αρνητικό – και απλώς συνέβαινε και συμβαίνει, η αγορά ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ ή ηλεκτρονικών συσκευών από «δεύτερο χέρι» όχι μόνο δεν αποτελούσε αγοραστικό trend, αλλά αντιμετωπιζόταν μάλλον με προκατάληψη.
Μέχρι που ήρθαν η οικονομική κρίση, η άνοδος στα online ψώνια, η ανάγκη για βιωσιμότητα και κυρίως η πανδημία. Με πρωταγωνιστές τους millennials και τους Z-ers, το second hand (ακούγεται καλύτερο από το «μεταχειρισμένο») άρχισε να αποκτά χαρακτηριστικά ιδεολογίας και στην εγχώρια αγορά, κυρίως στη μόδα και στις ηλεκτρονικές συσκευές.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.