Το πρώτο κατάστημα Public άνοιξε στην Πυλαία Θεσσαλονίκης το 2005. Η ιδέα του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού ήταν να «παντρευτούν» σε έναν χώρο προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού και ψυχαγωγίας.
Το 2008 το Public κατέγραψε πωλήσεις 40 εκατ. ευρώ όταν οι δύο βασικοί ανταγωνιστές που προϋπήρχαν στον χώρο πέτυχαν τζίρους περίπου στα 450 εκατ. ευρώ ο καθένας.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.