Amazon και Ferrari πρώτες σεαξία και αίγλη

Η κατάταξη των πιο «δυνατών» επωνυμιών παγκοσμίως – Στη δεύτερη θέση η Google που ξεπέρασε την Apple – Δυναμική εμφάνιση της Saudi Aramco

Ποια είναι η έννοια της «αξίας» μιας επωνυμίας; Η βρετανική εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Brand Finance την ορίζει ως «ένα καθαρό οικονομικό όφελος που θα αποκόμιζε ένας δικαιοπάροχος με τη χορήγηση άδειας εκμετάλλευσης του εμπορικού σήματος στην ελεύθερη αγορά». Κάθε Γενάρη η εταιρεία υπολογίζει με βάση διάφορα κριτήρια την αξία μεγάλων επιχειρήσεων από κάθε γωνιά της Γης. Και καταρτίζει μια κατάταξη με τις 500 κορυφαίες σε αξία επωνυμίες παγκοσμίως.

Αίσθηση στην εφετινή κατάταξη προκαλεί το γεγονός ότι η Amazon διατηρείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή, μπροστά από την Google και την Apple, ενώ ο επικεφαλής της εταιρείας Τζεφ Μπέζος κατέρρευσε από την 1η στην 54η θέση της κατάταξης με τους πλέον επιδραστικούς μάνατζερ στον κόσμο, που κατάρτισε επίσης η Brand Finance.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.