Το χτύπημα της «Ελπίδας» θάμπωσε την εικόνα της Αττικής Οδού. Ο αυτοκινητόδρομος μετατράπηκε σε πεδίο μάχης επιβίωσης, αλλά και ανταλλαγής πυρών μεταξύ εταιρείας λειτουργίας, κυβέρνησης, τοπικής αυτοδιοίκησης. Το μεγαλύτερο πλήγμα στα πάνω από 20 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας ήρθε δυόμισι χρόνια προτού η Αττική Οδός επιστρέψει στο Δημόσιο για να αλλάξει και πάλι χέρια μέσω του διαγωνισμού που έβαλε μπρος το ΤΑΙΠΕΔ, μόλις τέσσερις ημέρες πριν την κακοκαιρία.
Η επόμενη μέρα βρίσκει τους κατασκευαστικούς ομίλους να παίρνουν θέση στην εκκίνηση για τη νέα 25ετή παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου, μήκους 70 χλμ. Ο διαγωνισμός αναμένεται να προσελκύσει ισχυρές συμμαχίες και το ενδιαφέρον ξένων funds. Οι δε πληροφορίες συντείνουν ότι οι σημερινοί κύριοι μέτοχοι ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις (65,57%) και ΑΒΑΞ (34,21%) θα παλέψουν για να διατηρήσουν τη διαχείριση του άξονα. Οι εκτιμήσεις δείχνουν τίμημα-ρεκόρ για το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων που θα προσεγγίσει τα 2 δισ. ευρώ.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.