Οι παραστάσεις του Αρη Μπινιάρη δίνουν, συνήθως, προτεραιότητα στον ρυθμό, στη μουσική: Είναι ο τρόπος του σκηνοθέτη. Τώρα, με τον «Προμηθέα Δεσμώτη» του Αισχύλου, όλη αυτή η ρυθμολογία λειτουργεί (και) με στόχο να ανατρέψει τη στατικότητά του. Κι έχει πολλά να πει για τον ήρωα και την τραγωδία (του).
Η ρυθμολογία και η μουσικότητα που σας χαρακτηρίζουν, ισχύουν και για τον «Προμηθέα Δεσμώτη»;
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος