Οι παραστάσεις του Αρη Μπινιάρη δίνουν, συνήθως, προτεραιότητα στον ρυθμό, στη μουσική: Είναι ο τρόπος του σκηνοθέτη. Τώρα, με τον «Προμηθέα Δεσμώτη» του Αισχύλου, όλη αυτή η ρυθμολογία λειτουργεί (και) με στόχο να ανατρέψει τη στατικότητά του. Κι έχει πολλά να πει για τον ήρωα και την τραγωδία (του).

Η ρυθμολογία και η μουσικότητα που σας χαρακτηρίζουν, ισχύουν και για τον «Προμηθέα Δεσμώτη»;

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω