«To #metoo έσπασε ένα απόστημα χρόνων»

Ο δημοφιλής πρωταγωνιστής μιλάει για τον σεξισμό στην ελληνική κοινωνία, τη συνεργασία του με τον Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και τις περιβαλλοντικές του ανησυχίες

Παιδί ακόμα έπαιζε με τα θεατρικά κουστούμια της Μαρίκας Νέζερ, η οποία ήταν η ετεροθαλής αδελφή της γιαγιάς του. Λίγο αργότερα, βρέθηκε ως έφηβος στα πλατό της ΕΡΤ για να παίξει στην πρώτη του τηλεοπτική σειρά. Εκτοτε ο Γιώργος Πυρπασόπουλος ακολουθεί μια συνεπή πορεία σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση. Εφέτος συναντά τα «Αξύριστα πηγούνια» στο Μικρό Χορν σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη, το ρεαλιστικό, κοινωνικό δράμα με τις ποιητικές προεκτάσεις του Γιάννη Τσίρου. Η υπόθεσή του σκληρή. Τρεις άνδρες δουλεύουν στο υπόγειο ενός νοσοκομείου, εκεί όπου φθάνουν όσοι δεν κατάφεραν να επιζήσουν. Και εκείνοι παραλαμβάνουν και ταξινομούν τα νεκρά σώματα. Οι προβλεπόμενες διαδικασίες. Μια μακάβρια αλλά τυπική ρουτίνα για τους ίδιους που απλά πρέπει να εκτελεστεί. Τι θα συμβεί όμως όταν ένα βράδυ φθάνει το νεκρό σώμα μιας γυναίκας, αγνώστων στοιχείων, μα τελικά πολύ οικείας στους ίδιους;

Κύριε Πυρπασόπουλε, ο Γιάννης Τσίρος έγραψε το 1996 τα «Αξύριστα πηγούνια», ένα έργο που πραγματεύεται θέματα όπως η ξενοφοβία, ο σεξισμός, η κατάχρηση εξουσίας. Δυστυχώς, 25 χρόνια μετά συζητάμε ακόμη τα ίδια.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.