Το Instagram κάνει… like στην τέχνη

Εικαστικοί επιστρατεύουν τα κοινωνικά δίκτυα για να προωθήσουν τα έργα τους - Στο εξωτερικό το Instagram έχει χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τους καλλιτέχνες να μοιραστούν και να πουλήσουν τη δουλειά τους

Τα βήματα προς τη νέα «κανονικότητα» είναι δειλά, για παράδειγμα μόνο ορισμένες γκαλερί αποφάσισαν να ανοίξουν την Τρίτη που μας πέρασε στην Αθήνα. Μολονότι αύριο θα γιορτάσουμε τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων, τα μουσεία παραμένουν κλειστά μέχρι τα μέσα Ιουνίου. Μόνο το μέλλον θα δείξει τι επιφυλάσσει για τους εικαστικούς που έχουν ανάγκη να δείξουν τη δουλειά τους. Παρ’ όλα αυτά, ορισμένες πρωτοβουλίες που ξεκίνησαν από αναγκαιότητα στη διάρκεια του lockdown αξίζουν την προσοχή μας, όποια και αν θα είναι η εξέλιξή τους όταν ανοίξουν όλοι οι εκθεσιακοί χώροι, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Κατ’ αρχάς δημιουργήθηκε ο λογαριασμός @artofsocialdistancing εδώ και περίπου ενάμιση μήνα για να αναδεικνύει τις εκθέσεις που έχουν πληγεί από το lockdown. Κάτι ανάμεσα σε χάρτη των εκθέσεων της πανδημίας αλλά και σε έναν πλουραλιστικό κατάλογο από γκαλερί, μουσεία και ανεξάρτητους χώρους με τους οποίους οι περισσότεροι από εμάς δεν είμαστε εξοικειωμένοι. Μπορεί να το δει κανείς και ως έναν τρόπο για να ανακαλύψει καλλιτέχνες και τάσεις, αλλά και να δει πώς οι δημιουργικοί άνθρωποι και οι πολιτιστικοί οργανισμοί επανεφεύρουν εαυτούς με ψηφιακά μέσα προκειμένου να μη χάσουν την επαφή με το κοινό τους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.