Η αλματώδης άνοδος του αριθμού των καλλιτεχνών αλλά και της αποδοχής του ελληνικού hip hop είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει αλλά ούτε και να υποτιμήσει. Εκατομμύρια προβολές στο YouTube παρά την απουσία του από όλα τα ραδιόφωνα των FM και μαζικά live όπου εμφανίζονται καλλιτέχνες αυτού του ιδιώματος. Οι πιτσιρικάδες υποστηρίζουν πως έχουν βρει την έκφρασή τους και οι μεγαλύτεροι το αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό έως και ειρωνεία. Αλλά αυτή είναι η ιστορία της ζωής μας έτσι κι αλλιώς.
Η μομφή πως ακούν και μηρυκάζουν ξένους προς τη δική μας κουλτούρα τρόπους καλλιτεχνικής έκφρασης δεν μπορεί να σταθεί γιατί τα ίδια ακριβώς ακούγαμε κι εμείς από τους μεγαλύτερούς μας όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’80 ανακαλύπταμε τους Clash, τα βρετανικά συγκροτήματα της post punk αλλά ακόμη και τους Joy Division, Cure, Violent Femmes και Radiohead.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.