Μια «ακτινογραφία» της κατάστασης που επικράτησε στις κινηματογραφικές αίθουσες κατά τη διάρκεια του έτους που φεύγει, και δη μετά το καλοκαίρι, δείχνει ότι τα μηνύματα που αφήνει για το μέλλον είναι γεμάτα ερωτηματικά. Περισσότερες από 300 ταινίες Α’ προβολής διανεμήθηκαν στις ελληνικές αίθουσες από 1/1 έως και 15/12/2022 και παρότι αυτό σημαίνει πως το προϊόν τροφοδότησης των αιθουσών εξακολουθεί να υπάρχει, ο αριθμός δεν παύει να είναι υπερβολικός για μια πολύ μικρή αγορά όπως η Ελλάδα. Είναι γεγονός ότι στη μετά COVID-19 εποχή ο κινηματογράφος της αίθουσας φάνηκε σοβαρά κλονισμένος από πολλά κτυπήματα και κινδυνεύει με νοκ άουτ από τον «κινηματογράφο του σπιτιού». Σύμφωνα με τον αιθουσάρχη κ. Ηλία Γεωργιόπουλο (Δαναός), «οι μεγάλες ηλικίες δεν έχουν ακόμη επιστρέψει πλήρως στις αίθουσες, ενώ οι νεότερες έχουν μάθει να βλέπουν ταινίες από το κινητό τους ή το tablet». Αυτή φαίνεται ότι είναι πλέον η νέα πραγματικότητα και οι επιπτώσεις της φάνηκαν ακόμα και στην τελευταία ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ, το «The Fabelmans», που ανήκει πια στις μεγάλες εισπρακτικές αποτυχίες του 2022 όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλον τον κόσμο. Στη χώρα μας η ταινία άνοιξε σε 81 αίθουσες όλης της Ελλάδας και μέσα σε τρεις εβδομάδες προβολής έχει φτάσει στα μόλις 20.498 εισιτήρια (έως και τις 14/12).
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.