Η Τζάκι Κένετι, μια ιέρεια της κομψότητας και της υψηλής αισθητικής, έμεινε έκπληκτη από την εικόνα της Αμαλίας Μεγαπάνου όταν αντίκρισε για πρώτη φορά την ελληνίδα πρώτη κυρία εκείνης της εποχής στη δεκαετία του 1960. Τότε που η Αμαλία Μεγαπάνου συνόδευε τον σύζυγό της Κωνσταντίνο Καραμανλή στην επίσκεψή του στον Λευκό Οίκο. Χωρίς να είναι εκθαμβωτικά όμορφη, η Μεγαπάνου, που την περασμένη Τρίτη έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών, μπορούσε να σε σκλαβώσει με τη λιτή ενδυμασία που τόσο πολύ ταίριαζε στο λεπτεπίλεπτο παρουσιαστικό της. Ενας μικροκαμωμένος αλλά με τρομερή ενεργεια άνθρωπος, ο οποίος είχε το χάρισμα να σε κερδίζει με ένα μόνο βλέμμα. Οχι μόνο στα νιάτα της, αλλά και όταν αργότερα είχε πλέον μεγαλώσει.

Γεννημένη στην Αθήνα, η κόρη του Αναστάσιου Κανελλόπουλου, αδελφού του πολιτικού και φιλοσόφου Παναγιώτη Κανελλόπουλου, ήταν επίσης μια ευφυής, εξαιρετικά καλλιεργημένη γυναίκα μεγαλωμένη στα πρότυπα της αστικής κοινωνίας της εποχής της. Αυτή η καλλιέργειά της εξάλλου ήταν ένα από τα βασικά στοιχεία που συνετέλεσαν ώστε να γίνει και τρομερά επιτυχημένη συγγραφέας από τη δεκαετία του 1980 και μετά. Εργα της όπως «Το παιδί της μάνας μου» (1982), «Η ξύπνια χελώνα» (1983), «Φιλαρέτης: Ελπινίκη» (1986), «Η γκρίζα πέτρα» (1991) και «10 λεπτά» (1992) σημείωσαν μεγάλη επιτυχία στην εποχή τους προκαλώντας συζητήσεις στους λογοτεχνικούς κύκλους (όλα τα προαναφερθέντα βιβλία κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις Libro).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω