Είναι πράγματι ιδιαίτερος και προσωπικός ο τρόπος που ο Αρης Μπινιάρης αντιμετωπίζει τα θεατρικά έργα με τα οποία καταπιάνεται.
nnn
Κι αν η επιλογή του «Ξύπνα Βασίλη» ηχεί «παράταιρη» με τα μέχρι τώρα δείγματα δουλειάς του, η παράσταση στη Σκηνή Νίκος Κούρκουλος του Εθνικού έρχεται να επιβεβαιώσει το αντίθετο.
nnn
Στην κωμωδία με την υπογραφή του Δημήτρη Ψαθά, ο σκηνοθέτης των «Περσών» και των «Βακχών», που με το «Θείο Τραγί» και το «1821» έδωσε από νωρίς το στίγμα του, φέρνει κάτι καινούργιο και πολύ φρέσκο.
nnn
Πίσω από τη μεγάλη οθόνη που σκεπάζει όλη την πρόσοψη της σκηνής, σαν να την κλείνει με τον περιβόητο «τέταρτο» τοίχο, ο Μπινιάρης με μια φορητή κάμερα στο χέρι κινηματογραφεί το θέατρο. Και παρέχει στο κοινό τα κοντινά πλάνα των ηθοποιών, που ερμηνεύουν τους ρόλους στο «Ξύπνα Βασίλη» με μια ενδιαφέρουσα ταχύτητα.
nnn
Γιατί ο Μπινιάρης βασίζεται στον ρυθμό, στο μέτρο. Κι όταν ο τοίχος πέσει, τα χρώματα και το ύφος της δεκαετίας του ΄60 ολοκληρώνουν το εγχείρημά του.
nnn
Εξοχος πραγματικά ο Γιώργος Γάλλος στον ρόλο που κινηματογραφικά ερμήνευσε ο Γιώργος Κωνσταντίνου: Κωμικός με δραματική εσωτερικότητα, γίνεται κόκορας και αποδεικνύει το ταλέντο του – στη φωτογραφία, ο ηθοποιός με τον σκηνοθέτη.
nnn
Ο Μπινιάρης θα επιστρέψει στα «ιστορικά» του ενδιαφέροντα με την παράσταση «Υψωμα 731» που θα ανέβει τον Φεβρουάριο στο Πορεία: Για να μιλήσει με το τρόπο του, πάλι, για την ελευθερία μέσα από την ανορθόδοξη μάχη που δόθηκε το 1941 στο Υψωμα 731 ανάμεσα στους Ελληνες και στους Ιταλούς…