Αν κάποιος γνώρισε μόνο πρόσφατα τον Τάσο Βρεττό μέσα από την έκθεση του φωτογραφικού πορτφόλιο «Τ(ρ)όποι Λατρείας», στο Μουσείο Μπενάκη στην Αθήνα (2015), στο Μουσείο Φωτογραφίας και στο Μακεδονικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στη Θεσσαλονίκη (2017) ή στο Φεστιβάλ Φωτογραφίας Les Recontres d’ Arles στη Γαλλία (2016) μάλλον θα εκπλαγεί από την αλλαγή ύφους του φωτογράφου.

Και αυτό γιατί στην πολυμεσική εγκατάσταση «The Feel. Backstage», η οποία διοργανώνεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στην Πειραιώς 260, το περιεχόμενο είναι εντελώς διαφορετικό, αν και υπό μια αιρετική οπτική θα μπορούσε να πει κανείς ότι η εμπειρία του underground clubbing στην Αθήνα θα μπορούσε να φέρει ακριβώς τον ίδιο τίτλο για τους συμμετέχοντες. Ελληνες και ξένοι σε αθέατους χώρους όπου υπηρετούν τη δική τους «θρησκεία» και ακολουθούν τα δικά τους τελετουργικά επιθυμίας, και ας είναι αυτή η «τέχνη» της clubbing περφόρμανς και της BDSM σκηνής. Η ματιά του Βρεττού τούς αναζητάει κατά κύριο λίγο πριν ή λίγο μετά τις παραστάσεις τους σε σκηνές όπως του Gagarin, του Motel ή του Second Skin και τους φωτογραφίζει με τον γνώριμο τρόπο του, χωρίς λαίμαργο βλέμμα και από το ίδιο ύψος, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται σε διαφορετική θέση που θα του επέτρεπε να υιοθετήσει άλλη γωνία θέασης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω