Το φίνο σουέτ της κατακόκκινης μπότας Gucci, μόλις που άγγιζε τις βαλίτσες με την υπογραφή Bottega Veneta. H Εσθήρ έριξε μια τελευταία εξεταστική ματιά στο δωμάτιο πριν κλείσει την πόρτα πίσω της. Τα πάντα στη ροζ, «τυλιγμένη» στα σατέν και στις δαντέλες κρεβατοκάμαρά της, βρίσκονταν στη θέση τους. Μοναδική «παραφωνία» στην απόλυτη τάξη η οποία επικρατούσε στους χώρους της έπαυλης «Ορτανσία» αποτελούσε ίσως ο πίνακας του Ανίς Καπούρ. Το έργο φαινόταν να «γέρνει» στην αριστερή του πλευρά. Η παιδική μου φίλη έσπευσε να επαναφέρει την πανάκριβη αυτή εικαστική δημιουργία στη σωστή της θέση. Το pinscher Ρόμελ είχε βολευτεί στην καρέκλα της μεγάλης Κλοντ Λαλάν, ακριβώς κάτω από τον πίνακα. Πρόκειται για μια από τις περίφημες καρέκλες της «θεϊκής» γλύπτριας οι οποίες πριν από λίγα εικοσιτετράωρα δημιούργησαν παγκόσμιο χαμό. Δύο από αυτές οι οποίες ανήκουν στην ιστορική σειρά, μέσα από μια ολονύκτια δημοπρασία, «χτύπησαν» το ποσό των 1.250.000 ευρώ, εκάστη.
Οι Καπούρ,
Κουνς και Ρόζα
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.