Η περυσινή τηλεοπτική σεζόν ξεκίνησε φέρνοντας μαζί της αναμνήσεις από το παρελθόν. Οι σταθμοί μπήκαν στη μάχη με πληθώρα προγραμμάτων και ο ανταγωνισμός χτύπησε κόκκινο. Ωστόσο, η πανδημία της COVID-19 έφερε τα πάνω κάτω και στα κανάλια. Τα γυρίσματα πάγωσαν, οι επαναλήψεις ξεκίνησαν και οι ενημερωτικές εκπομπές πήραν τη σκυτάλη, μιας και η ανάγκη για ενημέρωση ήταν επιβεβλημένη, έστω και αν οι καλεσμένοι εμφανίζονταν μέσω skype. Παρ’ όλα αυτά η μάχη ήταν σκληρή, και αυτό αποτυπώνεται στα στοιχεία που δημοσίευσε η Nielsen για τη σεζόν 2019-2020 (yearbook), με τις διαφορές ανάμεσα στους μιντιακούς παίκτες να είναι μικρές.
Πρωταθλητής της περασμένης σεζόν στέφθηκε ο Σκάι με 15,1%, καταγράφοντας μικρή πτώση 0,7% σε σχέση με τη σεζόν 2018-2019. Στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο ΑΝΤ1 με 14,6% (έναντι 14,4%), ο οποίος επένδυσε εφέτος στη μυθοπλασία, με τις σειρές του να φιγουράρουν καθημερινά στις πρώτες θέσεις. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Nielsen ανεβαίνει το Star με 13,1% (έναντι 12,2%). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Alpha (ο οποίος καταγράφει μια πτώση 3,6 ποσοστιαίων μονάδων), ακολουθούν το Open με 7,6%, το Mega με 6,1%, ενώ στις τελευταίες θέσεις φιγουράρουν τα τέσσερα κανάλια της ΕΡΤ, τα οποία την περασμένη σεζόν δεν παρουσίασαν νέο πρόγραμμα. Οι πρώτες κινήσεις της νέας διοίκησης της ΕΡΤ δεν στέφθηκαν με επιτυχία, γεγονός που αποτυπώνεται στους πίνακες της Nielsen. Στο σύνολό της η δημόσια τηλεόραση καταγράφει ποσοστό 10,1%, έναντι 11,1% την περασμένη σεζόν, όμως αν δει κανείς επιμέρους τα νούμερα αντιλαμβάνεται ότι οι τηλεθεάσεις θυμίζουν πολικές θερμοκρασίες. Συγκεκριμένα, η ΕΡΤ1 συγκέντρωσε 5,3%, η ΕΡΤ2 2%, η ΕΡΤ3 1,4% και η EΡΤsports 1,4%.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.