«Νομίζω ότι σε όλη μας τη ζωή μπορούμε να λέμε ψέματα στον εαυτό μας· όλη η ζωή μας είναι ακριβώς γι’ αυτό το πράγμα – όχι; Πως θα διαπραγματευτούμε τον εαυτό μας; Τι επιλέγουμε να πιστέψουμε;». Ο Πιερ Σαλβαντορί είναι ποταμός ενώ μιλάμε για το θέμα της τελευταίας ταινίας του «Το πρόβλημά μου είσαι εσύ» στο Παρίσι κατά τη διάρκεια του τελευταίου φεστιβάλ της Unifrance. Στην ταινία η αστυνομικός χήρα ενός θρυλικού αστυνομικού που πέθανε εν ώρα καθήκοντος (Αντέλ Ανέλ, Βενσάν Ελμπάζ) αντιλαμβάνεται ότι ο μακαρίτης είχε ένα πρόσωπο πολύ διαφορετικό από αυτό που εκείνη πίστευε. Οταν το νήμα αρχίζει να ξεδιαλύνεται, η γυναίκα θα βρεθεί μπροστά σε μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις της ζωής της. «Ενα ερώτημα που με ενδιέφερε πάντα» συνεχίζει ο Σαλβαντορί, «είναι αν όντως μπορούμε να ξέρουμε κάποιον. Αυτή η γυναίκα, η ηρωίδα της ταινίας, αντιλαμβάνεται ξαφνικά ότι ήταν παντρεμένη με κάποιον που στην πραγματικότητα δεν ήξερε. Εναν απόλυτο ξένο. Ηταν η ιδανική βάση για μια κωμωδία».
Η κωμωδία είναι το φόρτε του γεννημένου στο Σφαξ της Τυνησίας 54χρονου σκηνοθέτη. Αν και στην Ελλάδα οι ταινίες του δεν είναι ιδιαίτερα γνωστές, στη Γαλλία κάνουν θραύση. Ταινίες όπως το «Σε μια αυλή στο Παρίσι» με την Κατρίν Ντενέβ, το «Γλυκό ψέμα» με την Οντρέ Τοτού ή το «Κορίτσι από σπίτι» και πάλι με την Τοτού. «Στη Γαλλία η κωμωδία δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ σοβαρά από την κριτική διότι θεωρείται είδος ευτελές, καλό για γρήγορο και εύκολο χρήμα» λέει ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος. «Ηταν λοιπόν κυρίως υπόθεση των παραγωγών. Και του κοινού. Γι’ αυτό εξάλλου οι περισσότερες γαλλικές κωμωδίες είναι χτισμένες πάνω στον ηθοποιό, παλαιότερα τον Λουί Ντε Φινές για παράδειγμα, αργότερα τον Πιέρ Ρισάρ, στις μέρες μας τον Κριστιάν Κλαβιέ. Ποτέ δεν ήταν υπόθεση του σκηνοθέτη. Εγώ έχω διαφορετική γνώμη!».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος