Από το «Videodrome» ως τη «Μύγα» και από τους «Διχασμένους» ως το «CRASH», τo ανθρώπινο σώμα βρισκόταν πάντοτε στα άμεσα ενδιαφέροντα του καναδού σκηνοθέτη Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ. Γι’ αυτό και τον έχουν αποκαλέσει «Master of Body Horror» (ο μετρ του σωματικού τρόμου), αν και ο ίδιος δεν συμφωνεί με τον χαρακτηρισμό, όπως μας είπε σε αυτή τη συνέντευξη που πάρθηκε τον περασμένο Μάιο στο Φεστιβάλ των Καννών, όπου η τελευταία ταινία του «Εγκλήματα του μέλλοντος» προβλήθηκε εντός συναγωνισμού.

Εδώ, σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον, η ανθρωπότητα μαθαίνει να προσαρμόζεται στο συνθετικό περιβάλλον και το ανθρώπινο σώμα υφίσταται νέους μετασχηματισμούς και μεταλλάξεις. Παρακολουθούμε την ιστορία ενός περφόρμερ (Βίγκο Μόρτενσεν) που μαζί με τη σύντροφό του (Λεά Σεϊντού) παρουσιάζει δημόσια τη μεταμόρφωση των οργάνων του σε avant-garde παραστάσεις. Ομως πίσω από αυτή την εικόνα δρα μια μυστηριώδης οργάνωση με αποστολή να χρησιμοποιηθεί η διασημότητα του περφόρμερ ώστε να πέσει φως στην επόμενη φάση της ανθρώπινης εξέλιξης…

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω