Αν η θεατρική διαδικασία είναι ένα ταξίδι (και για τον ηθοποιό και για τους θεατές), η Ολια Λαζαρίδου με την παράσταση «Εξι φορές» εκτός από το ταξίδι σε έξι διαφορετικούς ρόλους ταξιδεύει και στο παρελθόν της, στα πρώτα επαγγελματικά βήματά της. Ηταν στα μέσα της δεκαετίας του ’70 όταν, έχοντας μόλις αποφοιτήσει από τη Σχολή του Καρόλου Κουν, βρέθηκε στο πλευρό της Ελλης Λαμπέτη, να ερμηνεύει τον βωβό ρόλο («την πλάτη», λέει η ίδια) στην «Πιο δυνατή». Τόσα χρόνια μετά επιστρέφει στο έργο, αυτή τη φορά ως η γυναίκα που μιλάει, αφού το αριστούργημα του Στρίντμπεργκ είναι ένας από τους μονολόγους που θα ερμηνεύσει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε σκηνοθεσία του Γιώργου Νανούρη. Η «Ανθρώπινη φωνή», «Η ψεύτρα» και «Το πανηγύρι» του Κοκτό, το «Ολια, μια ψυχούλα» του Τσέχοφ, ένα μικρό απόσπασμα από τον «Αμλετ» του Σαίξπηρ και οι γραμμένες από την ίδια «Κορύνες» είναι οι υπόλοιποι μονόλογοι που συνθέτουν την παράσταση, η οποία θα κάνει πρεμιέρα σύντομα. Αυτό βεβαίως αν το επιτρέψει η γενική κατάσταση, δεδομένου ότι τα μέτρα που λαμβάνονται από μέρα σε μέρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας δημιουργούν ρευστό σκηνικό και οδηγούν στην αναβολή ή και στην ακύρωση πολλών ήδη προγραμματισμένων παραγωγών.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.