Για περισσότερο από πενήντα χρόνια οι φωτογραφίες του αποτελούσαν τα αδιάψευστα ντοκουμέντα του σφιχτού εναγκαλισμού της Ρωσίας με την Ουκρανία. Μολονότι το έργο του έχει αμφισβητηθεί, αναπόφευκτα ρίχνει σήμερα ένα ειδικό φως στην Ιστορία της χώρας του.
Ο Μπόρις Μιχαήλοφ (Mikhailov) δεν έπεσε από τον ουρανό στα 84 του χρόνια, όμως η έκθεση «Ukrainian diary» (7/9/22 – 15/1/23), η οποία διαφημίζεται ως η μεγαλύτερη αναδρομική αφιερωμένη στο έργο του, αποκτά μια άλλη βαρύτητα, δεδομένης της εμπόλεμης κατάστασης στην πατρίδα του Ουκρανία. Φιλοξενείται στο MEP (Maison europeenne de la photographie) στο κέντρο του Παρισιού ανάμεσα στο Λε Μαρέ και τις όχθες του Σηκουάνα, και συγκεντρώνει περισσότερες από 800 φωτογραφίες από είκοσι τουλάχιστον σειρές έργων του με στόχο να αναδειχθεί παράλληλα το έργο ενός καλλιτέχνη ο οποίος θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς της Ανατολικής Ευρώπης.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.