Ηταν περίπου 7 χρόνια πριν, όταν ένα περίεργο φαινόμενο προσέλκυσε το ενδιαφέρον όχι μόνο των κατοίκων της Αθήνας, αλλά και αρκετών τουριστών και ξένων μέσων ενημέρωσης, ανάμεσά τους οι «New York Times». Σε ένα εκτεταμένο άρθρο τους ανέλυαν πώς νέοι street artists είχαν μετατρέψει περιοχές της ελληνικής πρωτεύουσας, όπως ο Κεραμεικός και τα Εξάρχεια, σε υπαίθριες γκαλερί. Στο κείμενο γινόταν ανάλυση πολλών παραγόντων που οδήγησαν στην άνθηση της τέχνης δρόμου στην Ελλάδα, όπως ήταν η πενταετής – τότε – οικονομική κρίση που βίωνε, αλλά και η θετική αντιμετώπιση που είχε η συγκεκριμένη μορφή τέχνης από τις Αρχές και την ευρύτερη κοινωνία.

Σήμερα, αυτές οι τοιχογραφίες έχουν ενταχθεί πλήρως στο αστικό μας τοπίο και παράλληλα στην οικονομική κρίση ήρθε να προστεθεί και αυτή που δημιούργησε η COVID-19, αλλάζοντας με σαρωτικό τρόπο τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ζούμε. Μια από τις συνέπειες της πανδημίας αυτής ήταν να γίνουν η υγεία, η ασφάλεια, η ποιότητα ζωής μας και η προστασία του περιβάλλοντος πρωταρχικοί στόχοι παγκοσμίως.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω