Ως επιχειρήσεις στον χώρο του κινηματογραφικού θεάματος, οι ανοιχτοί κινηματογράφοι ανέκαθεν ήταν σημεία αναφοράς της θερινής διασκέδασης στην Αθήνα – και όχι μόνο. Αν και η οικονομική κρίση των περασμένων ετών άφησε και σε αυτά τα σημάδια της με αποτέλεσμα πολλές αίθουσες τα τελευταία χρόνια να κλείσουν, κάποιες κατάφεραν και πάλι να ανοίξουν, ενώ νέοι χώροι εγκαινιάστηκαν, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι το θερινό σινεμά την περίοδο της COVID-19 ήταν μακράν το πιο ασφαλές σημείο για νυχτερινή ψυχαγωγία στην Αθήνα. Επίσης, όπως αποδείχθηκε, ήταν και το περισσότερο κερδοφόρο, αν μάλιστα λάβουμε υπόψη ότι τις σκληρές μέρες του χειμώνα οι κινηματογράφοι παρέμεναν κλειστοί. Ομως η αλήθεια είναι ότι ανέκαθεν οι θερινοί κινηματογράφοι είχαν τη δική τους ξεχωριστή ταυτότητα, το δικό τους φανατικό κοινό, ακόμα και θεατές που προτιμούσαν να μη δουν κάποιες ταινίες τον χειμώνα για να τις παρακολουθήσουν κάτω από τον έναστρο ουρανό, με το αναψυκτικό και το σνακ τους, χαλαρά και ξέγνοιαστα. Ιδιαίτερα τον Αύγουστο, όταν η Αθήνα ως επί το πλείστον αδειάζει, ένας θερινός κινηματογράφος ήταν, είναι και απ’ ό,τι φαίνεται θα είναι ο ιδανικός χώρος για να συνδυάσει κανείς την απαραίτητη βραδινή δροσιά με την ευπρόσωπη κινηματογραφική ψυχαγωγία. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που μεγάλες πλέον υπερπαραγωγές ανοίγουν στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κυρίως σε θερινά σινεμά, κάνοντας τεράστια επιτυχία, όπως συνέβη φέτος με το «Ιντιάνα Τζόουνς και ο δίσκος του πεπρωμένου» με τον Χάρισον Φορντ, την «Επικίνδυνη αποστολή 7» με τον Τομ Κρουζ και φυσικά την επιτυχία της χρονιάς, την «Barbie», που άνοιξε στη χώρα μας στις 21 Ιουλίου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω