«Ο Ζίγκμουντ ήταν μία ανείπωτη επιθυμία»

Ο γνωστός τενόρος μιλάει για την παρουσίαση της πρώτης πράξης της «Βαλκυρίας» του Βάγκνερ στο αρχαίο θέατρο της Μεγαλόπολης

Δεύτερο μέρος της τετραλογίας «Το δαχτυλίδι του Νίμπελουνγκ», «Η Βαλκυρία» θεωρείται από τις πιο χαρακτηριστικές συνθέσεις του Ρίχαρντ Βάγκνερ. Εργο ποιητικό, γεμάτο συμβολισμούς και επενδυμένο με θαυμάσια μουσική, από το 1870 (οπότε έκανε πρεμιέρα στο Μόναχο) ως σήμερα γνωρίζει μεγάλη δημοφιλία, και δίνει την ευκαιρία στους τραγουδιστές να αναμετρηθούν με τα όριά τους ερμηνεύοντας μια παρτιτούρα ιδιαίτερων απαιτήσεων. Αυτή τη φορά πρωταγωνιστές του τολμήματος είναι μια παρέα Ελλήνων: Ο τενόρος Χρήστος Κεχρής (Ζίγκμουντ), η υψίφωνος Αφροδίτη Πατουλίδου (Ζιγκλίντε), ο βαθύφωνος Τάσος Αποστόλου (Χούντινγκ) και ο ηθοποιός Παναγιώτης Ευαγγελίδης (Βόταν) θα ερμηνεύσουν με πιάνο την πρώτη πράξη της «Βαλκυρίας» στο αρχαίο θέατρο Μεγαλόπολης. Με τον κ. Κεχρή να βρίσκει λίγο χρόνο ανάμεσα στις εντατικές πρόβες με τον σκηνοθέτη Θέμελη Γλυνάτση και την πιανίστρια Σοφία Ταμβακοπούλου, και να μας περιγράφει λίγο πριν την πρεμιέρα τη διαδικασία που τον μεταμορφώνει σε βαγκνερικό υπερήρωα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.