Κάποτε τον αποκάλεσαν μάγο του σαξοφώνου. Δεν το αρνήθηκε ακριβώς αλλά σημείωσε ότι προτιμά τον χαρακτηρισμό του ταχυδακτυλουργού. Μάγος ή ταχυδακτυλουργός του (κλασικού) σαξοφώνου, ο Θοδωρής Κερκέζος για να φθάσει σε αυτό το επίπεδο μάτωναν τα χείλια του. «Θυμάμαι όταν σπούδαζα σαξόφωνο και πηγαίναμε το καλοκαίρι στο εξοχικό μας για τις διακοπές, εγώ ζήτημα ήταν αν έκανα δύο μπάνια στη θάλασσα. Από το πρωί έως το βράδυ διάβαζα και έπαιζα. Τα χείλια μου γέμιζαν αίμα, μάτωναν από το σαξόφωνο». Αυτές οι ατέλειωτες ώρες πρόβας, η συνεχής εξάσκηση και η αφοσίωση στο αγαπημένο του όργανο τον οδήγησαν σε δύο υποψηφιότητες Grammy, δεκάδες βραβεία και συνεργασίες με τις μεγαλύτερες ορχήστρες παγκοσμίως, στην προσωπική του δισκογραφία και, φυσικά, σε δεκάδες συναυλίες. Αν και οι τελευταίες δεν είναι τόσο πολλές επί ελληνικού εδάφους, την προσεχή Τετάρτη 19 Ιανουαρίου εμφανίζεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών με την ανερχόμενη πιανίστα Δανάη Ντέρκεν. Μαζί τους, ο βιολονίστας Ανδρέας Κερκέζος, ο γιος του. Στο ρεσιτάλ τους, που αναδεικνύει τις δεξιοτεχνικές και εκφραστικές δυνατότητες του σαξοφώνου, παρουσιάζουν ένα πανόραμα πρωτότυπων έργων και μεταγραφών, με την υπογραφή συνθετών του 19ου και του 20ού αιώνα (Κλοντ Ντεμπισί, Μαρκ Εσέν, Τζορτζ Γκέρσουιν, Νταριούς Μιγιό, Πέδρο Ιτουράλντε), αλλά και ελλήνων δημιουργών, όπως ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Ερρίκος Βάιος, εκπρόσωπος της νέας γενιάς των σύγχρονων δημιουργών.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.