Ηεικόνα του Ντάνιελ Κρεγκ, του πιο δημοφιλούς ηθοποιού (μαζί με τον Σον Κόνερι) που ερμήνευσε τον ρόλο του πράκτορα 007, ντυμένου με μαύρο φανελάκι, ασορτί παντελόνι, χοντρές αλυσίδες στον λαιμό και εντυπωσιακό δαχτυλίδι chevalier να απολαμβάνει την κλασική Belvedere βότκα, δημιούργησε, είναι η αλήθεια, έκπληξη, συζητήσεις αλλά και ενθουσιασμό. Τον διάσημο ηθοποιό φωτογράφισε o Juergen Teller, επαγγελματίας με εξαιρετικό ταλέντο που δεν έχει πολλές «ομοιότητες» με τους διάσημους συναδέλφους τoυ οι οποίοι εργάζονται για τα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας του πλανήτη. Ισως επειδή εκτός από φωτογράφος υψηλού βεληνεκούς ο κ. Teller είναι και εικαστικός με τεράστιο ταλέντο. Κοιτάζω τον Ντάνιελ Κρεγκ και σκέφτομαι αν ο Σον Κόνερι θα «επέτρεπε» ποτέ στον εαυτό του να φωτογραφηθεί με φανελάκι (τύπου Τζέιμς Ντιν) και αλυσίδες. Ο σκωτσέζος ηθοποιός διέθετε απίστευτο χιούμορ (μας το απέδειξε όταν πριν από χρόνια είχε επισκεφθεί την Ελλάδα και μας δέχθηκε στην προεδρική σουίτα του «Intercontinental») που τον έκανε να φωτογραφίζεται «δαγκώνοντας» το κοτσάνι από ένα κατακόκκινο γαρίφαλο. Σπάνια όμως αποχωριζόταν τα άψογα, καλοσιδερωμένα κοστούμια που φορούσε στη μεγάλη οθόνη αλλά και στην προσωπική του ζωή. Η βιομηχανία του παγκόσμιου κινηματογράφου χρειάζεται πλέον «φιγούρες» περισσότερο προσιτές. Ο Ντάνιελ Κρεγκ μπορεί με αυτή τη μάλλον «ανατρεπτική» εμφάνιση να πείσει τους λάτρεις του μαρτίνι να το… γυρίσουν στη βότκα, φέρνοντας έτσι πολλά χρήματα στα ταμεία της Belvedere. Το «παιχνίδι» άλλωστε στον κόσμο της διαφήμισης παίζεται με «βαριά» χαρτιά. Είτε αφορά την παραγωγή ή τα πρόσωπα-πρωταγωνιστές. Προσωπικά θέλω να σταθώ για λίγο στον Juergen Teller, ο οποίος άλλαξε την «αυστηρή», απόμακρη εικόνα του βρετανού πλωτάρχη – υπερπράκτορα που έχει την άδεια να σκοτώνει. Οι δουλειές του (κυρίως μινιμαλιστικού στυλ) έχουν εκτεθεί στο Foundation of Contemporary Art-London, στην γκαλερί Garage και στο ομώνυμο μουσείο στη Μόσχα, στο Daelim Museum στη Σεούλ αλλά και στο ΔEΣTE του δικού μας Δάκη Ιωάννου στην Αθήνα. Η έκθεση είχε τίτλο «Macho» και δημιούργησε αίσθηση. Ο Teller έκανε το ωραιότερο γυμνό εξώφυλλο της Kristen McMenamy, συνεργάστηκε με τον Marc Jacobs, τη Celine, τον Saint Laurent, τη Louis Vuitton, έκανε το καλύτερο πορτρέτο του Κάνιε Γουέστ για τους «New York Times».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος