«Κρίση, ανασφάλεια, πόλεμοι, οικολογική καταστροφή του πλανήτη. Ενας κόσμος χωρίς προσανατολισμό, χωρίς κοινωνική πολιτική, ούτε ιδεολογία. Η οικονομία του κέρδους ορίζει την απάντηση στο κάθε ερώτημα. Η οικονομία δεν εξηγεί όμως ούτε από πού προερχόμαστε ούτε πού πηγαίνουμε ούτε γιατί πάμε. Εχει να μας προσφέρει μόνο ένα πιο φαινομενικά ορθολογικό μέλλον, έναν μεγαλύτερο συλλογικό πλούτο». Ανήσυχος, όπως πάντα, ο σκηνοθέτης Πέτρος Σεβαστίκογλου. Για τη δημιουργία της πέμπτης ταινίας του «Η βοή του κόσμου» (μετά τις «Ανεμος στην πόλη», «Τρεις στιγμές», «Attractive Illusion» και «Ηλέκτρα») ο γιος του Γιώργου Σεβαστίκογλου και της Αλκης Ζέη ταξίδεψε σε διάφορα σημεία του πλανήτη προκειμένου να αντλήσει και να συλλέξει το υλικό του.
Η «Βοή του κόσμου» είναι ένα παράξενο ντελίριο εικόνων, όχι ακριβώς μυθοπλασία ούτε ακριβώς ντοκιμαντέρ, που καταφέρνει να αποτυπώσει την αγωνία αλλά και τη χαρά της ζωής πάνω στα πρόσωπα καθημερινών ανθρώπων. Νέων ανθρώπων. «Σε κάθε χώρα ένα νέο πρόσωπο ορίζει την «τονικότητα» και το περιεχόμενο της συγκεκριμένης ενότητας» είπε ο σκηνοθέτης. «Ερασιτέχνης ή ηθοποιός αναπαράγει στιγμιότυπα από τη ζωή του, «ερμηνεύει» σκηνές που εμπεριέχουν το οπτικό ηχόχρωμα της βοής που αποτελεί το κεντρικό θέμα και τον άξονα της ταινίας».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.