Μια στάση λεωφορείου σε μια ταράτσα της Βασιλίσσης Σοφίας. Στην Αθήνα ζούμε, όλα μπορεί να τα περιμένει κανείς, αν και η εγκατάσταση στον πέμπτο όροφο του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη είναι περισσότερο μια ποιητική νότα παρά μια έκφραση των παραλόγων του αστικού ιστού μας. Φέρει δύο φωτογραφίες που μας δείχνουν τον δρόμο – κυριολεκτικά – καθώς εικονίζουν στοιχεία της Αθήνας. Από τη μία τον παραπλήσιο Εθνικό Κήπο τον οποίο φωτογράφισε ο Αντώνης Θεοδωρίδης ένα βράδυ με σελήνη αφήνοντας ανοιχτό το κλείστρο της μηχανής του και από την άλλη μια γωνιά της πόλης μέσα από τον φακό του Νικόλα Βεντουράκη. Τα τοπία του δρόμου που βρίσκονται πέντε ορόφους χαμηλότερα βρίσκονται τώρα ψηλά, σε ένα τεχνητό περιβάλλον και σε διαρκή διαπραγμάτευση με τον φυσικό τους χώρο. Βρίσκονται «Μεταξύ και Ανάμεσα» σε έναν χώρο μεταβατικό, έναν χώρο αναμονής.
Η μικρή αυτή έκθεση-φωτογραφική εγκατάσταση με έργα των εικαστικών Αντώνη Θεοδωρίδη και Νικόλα Βεντουράκη στην ταράτσα του Ιδρύματος Β. & Μ. Θεοχαράκη είναι κομμάτι των νέων εικαστικών δράσεων «THF Raw». Πρόκειται για σειρά από εκθέσεις σε χώρους του Ιδρύματος που δεν χρησιμοποιούνται συνήθως στο πλαίσιο του επίσημου εκθεσιακού προγράμματος, όπως για παράδειγμα η ταράτσα, το κλιμακοστάσιο, η είσοδος. «Σκεφτήκαμε ότι με το «THF Raw» μπορούμε να αξιοποιούμε τους εναλλακτικούς, μη εκθεσιακούς χώρους του Ιδρύματος και να τους προσδίδουμε μια ορατότητα δίνοντας βήμα σε νέους επιμελητές και στους καλλιτέχνες που εκείνοι επιθυμούν και επιλέγουν να παρουσιάσουν δουλειά τους σε έναν πιο ιστορικό και καθιερωμένο χώρο όπως το Ιδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη» θα πει στο «Βήμα» η Μαρίνα Μήλιου–Θεοχαράκη, η οποία είναι υπεύθυνη για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, στο οποίο εκτελεί χρέη διευθύντριας παραγωγής.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.