Στο «Μονοπάτι των χαμένων ψυχών», την τελευταία, υπέροχη ταινία «εποχής» του μεξικανού σκηνοθέτη Γκιγέρμο ντελ Τόρο, η Κέιτ Μπλάνσετ, σε έναν ρόλο που της ταιριάζει γάντι, υποδύεται τη Λίλιθ, μια καλλιεργημένη ψυχοθεραπεύτρια, η οποία θα παίξει καταλυτικό ρόλο στη ζωή του κεντρικού ήρωα Στάντον Κάρλαϊλ (Μπράντλεϊ Κούπερ), ενός αδίστακτου εγκληματία που στο πρόσωπό της θα βρει την πιο σκληρή αντίπαλο.

Με κοφτά χαμόγελα σαρκαστικής ειρωνείας και με ένα look που μοιάζει με διασταύρωση Βερόνικα Λέικ και Λορίν Μπακόλ, η Μπλάνσετ για ακόμη μία φορά κερδίζει τη συμπάθειά μας, αν και ο ρόλος της δεν είναι αυτό που θα λέγαμε συμπαθής. Για την εμπειρία της στην ταινία, που γυρίστηκε εν μέσω COVID-19 και είναι επίσης ένας φόρος τιμής στο film noir από τον σκηνοθέτη ταινιών όπως «Ο λαβύρινθος του Πάνα» και «Η μορφή του νερού», η δις βραβευμένη με Οσκαρ αυστραλή καλλιτέχνις έδωσε την παρακάτω ειδική συνέντευξη, την οποία η εταιρεία διανομής της ταινίας στην Ελλάδα παραχώρησε για αποκλειστική χρήση στο «Βήμα».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω