Δεν είναι η πρώτη φορά που ο αμερικανός συγγραφέας Τέρενς Μακ Νάλι (Terrence McNally, 1938), με τα δεκάδες θεατρικά, μιούζικαλ, όπερες και κινηματογραφικά σενάρια, καταπιάνεται με τη ζωή και την καριέρα της Μαρίας Κάλλας. Του «Masterclass» (1995) είχε προηγηθεί το έργο «The Lisbon Traviata» (1989).
Στο «Masterclass» η θεματολογία βασίζεται σε αληθινά περιστατικά: Κάπου στις αρχές του ’70 η ελληνίδα ντίβα βρέθηκε στη Νέα Υόρκη όπου και παρέδωσε έναν κύκλο μαθημάτων στη Σχολή Juilliard, τα γνωστά masterclasses. Με αυτή την αφορμή, ο Μακ Νάλι φτιάχνει τη δική του μυθοπλασία. Επιλέγει να παρουσιάσει την Κάλλας νευρωτική, ακραία, υπερβολική, άλλοτε συγκινητική και άλλοτε εκρηκτική, πάντα όμως με μια κρυμμένη ευαισθησία και πολλά απωθημένα – ρόλων, μητρότητας, έρωτα (Ωνάσης).
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.