Το τοπίο στον χώρο της οικιακής ψυχαγωγίας αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς. Μετά τα Netflix και Amazon Prime, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο ξεκινάει η λειτουργία της πολλά υποσχόμενης συνδρομητικής Apple TV, ενώ δύο μήνες μετά βγαίνει στον αέρα και η επίσης συνδρομητική Disney Plus. Ως το τέλος του χρόνου θα έχει ξεκινήσει να λειτουργεί δοκιμαστικά και η υπηρεσία HBO Max, της Warner Media.
Ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο σκληρός, με τις διαδικτυακές πλατφόρμες να παρέχουν στους συνδρομητές τους σχεδόν καθημερινά νέες σειρές για κάθε γούστο. Και οι παραγωγές γίνονται όλο και πιο ακριβές, όλο και πιο εντυπωσιακές, με το κοινό, ακόμα και εκείνους που αρχικά αντιστάθηκαν δηλώνοντας φίλοι του κινηματογράφου και όχι της τηλεόρασης, να στρέφεται όλο και περισσότερο προς τον νέο τρόπο (διαδικτυακής κυρίως) ψυχαγωγίας.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.