«Πείνα!» Ηταν η πρώτη λέξη που θα μου έλεγε ο κ. Θωμάς Μανιάκης στην επικοινωνία που είχαμε για την κίνηση των θερινών αιθουσών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που διανύουμε. Και όταν μια τόσο βαριά λέξη βγαίνει από το στόμα του αιθουσάρχη ενός «χρυσωρυχείου» των θερινών σινεμά, του «Θησείον» με θέα την Ακρόπολη, τότε καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου αστεία. Είναι βέβαια πάνω-κάτω γνωστό ότι σε ό,τι αφορά τις Τέχνες το καλοκαίρι του 2020 δεν θα μείνει στην Ιστορία ως ένα από τα καλύτερα, και ο κινηματογράφος φυσικά δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Κάτι επίσης γνωστό είναι ότι τα έκτακτα μέτρα ασφαλείας που πάρθηκαν για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της νόσου COVID-19 έφεραν στο σημείο πολλούς αιθουσάρχες να αποφασίσουν να μην ανοίξουν εφέτος τα καλοκαίρι τα θερινά σινεμά τους. Την ίδια ώρα, οι εταιρείες κινηματογραφικής εκμετάλλευσης αποφάσισαν να μη ρισκάρουν με πρεμιέρες πραγματικά καλών ταινιών και το αποτέλεσμα ήταν ένα κάθε άλλο παρά ελκυστικό «ξεσκαρτάρισμα» ταινιών Α’ προβολής που έχει αφήσει το κοινό αδιάφορο. Η μόνη νέα ταινία που μπόρεσε να βρει το κοινό της είναι η «Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη, η πρώτη προβολή της οποίας είχε διακοπεί έχοντας συμπέσει με την περίοδο της απόφασης για τον εγκλεισμό. Στις εξαιρέσεις επίσης ανήκει η αργεντίνικη «ταινία ληστείας» «Το κόλπο του αιώνα» που φάνηκε να ενδιαφέρει και κινήθηκε αρκετά ικανοποιητικά για τα μέτρα της εποχής.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος