Προσφάτως, ο βρετανικός «Telegraph» είχε άρθρο με τίτλο «Why modern culture is dying» και μεταξύ άλλων στον υπότιτλο αναρωτιόταν αν οι πρωτότυπες ιδέες έχουν σβήσει. Λίγο νωρίτερα, αρθρογράφος στο WePresent, την πλατφόρμα ψηφιακών τεχνών και σύνταξης του WeTransfer, αναρωτιόταν επίσης αν έχει πεθάνει η ποπ κουλτούρα. Ο κάθε αρθρογράφος το βλέπει από τη δική του οπτική και οι παράλληλες ιδέες τους τέμνονται στο εξής: Εφόσον έχουμε παραγωγή Πολιτισμού, γιατί για παράδειγμα στη μουσική οι «γεροντάρες» έχουν τον πρώτο λόγο;
Τον Ιούνιο στο Glastonbury Festival, από τα διασημότερα του πλανήτη, κυριάρχησε ο sir Paul McCartney. O βρετανός τραγουδιστής, στιχουργός και συνθέτης έκλεισε τον ίδιο μήνα τα 80 του χρόνια. Στο Χάιντ Παρκ του Λονδίνου, ο 78χρονος Mick Jagger τραγούδησε με τους Rolling Stones για τον έρωτα, το σεξ και την αντίδραση μπροστά στα… εγγόνια του που τον/τους αποθέωσε. Εν τω μεταξύ, η 63χρονη Κέιτ Μπους επιστρέφει στο Νο 1 του Ηνωμένου Βασιλείου με το «Running Up That Hill», όπως ακριβώς ήταν το 1978, ως έφηβη, με το ντεμπούτο της single «Wuthering Heights». Εφτασε μάλιστα για πρώτη φορά στο αμερικανικό Top Ten. Και να σκεφθεί κανείς ότι, χωρίς να παραγνωρίσει κανείς την αξία του πρώην Beatle, το τελευταίο πραγματικά υπέροχο άλμπουμ του ήταν το «Band on the Run», το 1973. Ενώ τα καλύτερα έργα των Stones χρονολογούνται δεκαετίες πίσω. Και στην Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι καλύτερα. Ναι μεν σε όλους μας αρέσουν οι νέοι καλλιτέχνες, αλλά για παράδειγμα θυμηθείτε τις ηλικίες των Nick Cave, Scorpions, Alice Cooper, Iron Maiden που εφέτος έπαιξαν στη χώρα μας, μπροστά σε δεκάδες χιλιάδες κόσμο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.