«Βρήκατε τελικά εισιτήρια για την Μπελούτσι;». Αυτή είναι μια φράση που ακούς τις τελευταίες ημέρες όλο και πιο συχνά, ανάμεσα σε όλους εκείνους οι οποίοι επιθυμούν να εξασφαλίσουν την πολυπόθητη «είσοδο» στο Ηρώδειο, στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου. Η διάσημη ιταλίδα star έρχεται όπως είναι γνωστό και πάλι στην Ελλάδα με σκοπό να ανέβει στη σκηνή και να ερμηνεύσει επιστολές και αναμνήσεις της Μαρίας Κάλλας («Μαρία Κάλλας: Επιστολές και Αναμνήσεις» σε σκηνοθεσία Τομ Βολφ). Ποιος άλλωστε δεν θέλει να παρακολουθήσει την πάντα γοητευτική Μόνικα να διαβάζει τις «κρυφές» αυτές επιστολές της ντίβας της όπερας; Η Μπελούτσι να ερμηνεύει στο ωραιότερο αρχαίο θέατρο του κόσμου, κάτω από το φως των αστεριών. Οι επιστολές της Κάλλας (η ανάγνωση βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Τομ Βόλφ) φέρνουν στη δημοσιότητα τις άγνωστες και κρυφές πτυχές μιας από τις σημαντικότερες πριμαντόνες οι οποίες πέρασαν ποτέ από το παγκόσμιο λυρικό στερέωμα. Οι επιστολές αυτές γίνονται σπαρακτικές στα σημεία που αναφέρεται στον Αριστοτέλη Ωνάση. Η Μαρία έζησε έναν θυελλώδη έρωτα με τον έλληνα μεγαλοεφοπλιστή, έναν άνθρωπο ο οποίος έγινε τελικά θρύλος. Η ντίβα μέσα από τα άγνωστα γράμματά της μοιάζει να είναι εντελώς «προσκολλημένη» στον Ari the Greek. Μια γυναίκα με τεράστια διεθνή καριέρα, τόσο δυναμική και ξεχωριστή, να έχει… πέσει στα πατώματα για έναν άνδρα. Η Κάλλας, η γυναίκα που ο Ωνάσης εγκατέλειψε μέσα σε μια βραδιά χωρίς να της εξηγήσει τον λόγο, τον παρακαλεί να γυρίσει ή έστω να της στείλει ένα «μήνυμα». Αρίστο, Αρίστο, Αρίστο μου, τον «καλεί» σπαρακτικά η Κάλλας μέσα από τις συγκλονιστικές αυτές επιστολές. Τον καλεί απελπισμένα να επιστρέψει, γνωρίζοντας ότι εκείνος σε λίγες ημέρες παντρεύεται την Τζάκι, χήρα του προέδρου της Αμερικής Τζον Κένεντι. Μια στενή μου φίλη με ρώτησε μαθαίνοντας για τις κρυφές επιστολές πώς είναι δυνατόν μια τέτοια ντίβα να πέφτει στα πατώματα για έναν άνδρα. Οποιος κι αν είναι αυτός. Συμβαίνουν και αυτά στη ζωή. Η Κάλλας δήλωνε άλλωστε χωρίς «ντροπή» ότι είναι πλέον μια γυναίκα με «ραγισμένη καρδιά». Και να σκεφτεί κανείς ότι ο Ωνάσης την «άρπαξε» κυριολεκτικά μέσα από τα χέρια του Μενεγκίνι, ενώ ένα περιστατικό δημιούργησε σάλο στην Avenue Foch στο Παρίσι. Η Κάλλας είχε τσακωθεί με τον εφοπλιστή και δεν του άνοιγε την κεντρική σιδερένια είσοδο για να περάσει στο εσωτερικό του κτιρίου. Εκείνος τότε έριξε με δύναμη τη λευκή του Rolls-Royce πάνω στην καγκελόπορτα…
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.