Εργο γραμμένο το 1619 που βασίζεται σε ιστορικό γεγονός του 1476, το «Φουέντε Οβεχούνα» του Λόπε δε Βέγα καταπιάνεται με το διαχρονικό θέμα της εξουσίας και της βίας και αποδέκτη τις γυναίκες. Στο επίκεντρο βρίσκεται το ομώνυμο χωριό του τίτλου, που για να αντιμετωπίσει τον εχθρό, στο πρόσωπο του νεοφερμένου διοικητή, συσπειρώνεται και κερδίζει.

Η Ελένη Ευθυμίου που το επέλεξε – αποτέλεσμα συζητήσεων με την καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού Ερι Κύργια – δεν στόχευε στην επικαιρότητα μιας συγκυρίας. Ηθελε όμως να αποφύγει μια επιλογή που θα έφερνε σε πρώτο πλάνο έναν άνδρα. Στο «Φουέντε Οβεχούνα» βρήκε αυτό που έψαχνε: «Ο ρόλος του θεάτρου είναι και ο κοινωνικός διάλογος, το άνοιγμα θεμάτων προς συζήτηση. Οπότε δεν έγινε τυχαία αυτή η επιλογή, ήταν συνειδητή. Οσο για τη σύνδεση με την επικαιρότητα, περισσότερο έχει να κάνει με το πώς ανεβάζεις το έργο. Ωστόσο το ζήτημα της γυναικείας θέσης μέσα στην κοινωνία είναι διαχρονικό. Εχει επανέλθει στην επιφάνεια γιατί είμαστε μια συντηρητική κοινωνία. Κι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω