Καθόμαστε σε ένα καφέ στη στοά της πλατείας Κοραή, όταν ξαφνικά ο Χρήστος Πασσαλής γυρίζει προς την πλευρά της εισόδου της αίθουσας Αστορ που βρίσκεται λίγα μέτρα πιο πέρα και λέει γελώντας: «Ξέρετε, στην πρεμιέρα της ταινίας στο Αστορ πήγα να κρεμάσω κάπου ένα πανό της το οποίο λέει «όχι άλλες κασέτες», μια ατάκα που αναφέρεται και στην ταινία. Εντρομος ο φύλακας του κτιρίου το κατέβασε αμέσως πιστεύοντας ότι είναι σύνθημα των αναρχικών και ότι έχει γίνει κατάληψη!».

Η ταινία στην οποία αναφέρεται ο ηθοποιός και σκηνοθέτης, γνωστός κυρίως από τη δουλειά του με τη θεατρική ομάδα blitz, είναι η «Ησυχία 6-9», η δεύτερη προσπάθειά του στην κινηματογραφική σκηνοθεσία μετά το ντοκιμαντέρ «Η πόλη και η πόλη» που συν-σκηνοθέτησε με τον Σύλλα Τζουμέρκα. «Δύσκολη» αλλά ενδιαφέρουσα, με φεστιβαλική πορεία (παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι, βραβείο καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Linea d’Οmbra, ελληνική πρεμιέρα στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης), η «Ησυχία 6-9» άνοιξε την περασμένη Πέμπτη στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και μας έδωσε την αφορμή για αυτή τη συζήτηση.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω