Τι να πρωτογράψεις για μια καλλιτέχνιδα που εφέτος συμπληρώνει μισόν αιώνα σόλο καριέρας και πάνω από εξήντα συνολικά, δεν σταματά να παράγει – τον περασμένο μήνα κυκλοφόρησε το άλμπουμ «Supertonic» με μείξεις των μεγαλύτερων επιτυχιών της -, έχει πουλήσει εκατομμύρια δίσκους σε όλο τον κόσμο, έχει δώσει χιλιάδες συναυλίες και έχει επηρεάσει δεκάδες καλλιτέχνες – όπως ο Μάικλ Τζάκσον και η Μπιγιονσέ – και ενδεχομένως να αποτελεί μία από τις πλέον γνωστές Αφροαμερικανίδες παγκοσμίως; Ο λόγος για την τραγουδίστρια, ηθοποιό και παραγωγό δίσκων Νταϊάνα Ρος, η οποία στα 76 της χρόνια παραμένει ενεργή, ενώ παράλληλα δεν έχει σκοτεινιάσει καθόλου ο θρύλος της.
Ενας θρύλος που άρχισε τη διαδρομή της τη δεκαετία του ’60 με τις Supremes, το πλέον επιτυχημένο συγκρότημα στην ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών. Το συγκρότημα διαθέτει ένα ακατάρριπτο ρεκόρ. Κυκλοφόρησε δώδεκα νο1 σινγκλ στο US Billboard Hot 100: «Where Did Our Love Go», «Baby Love», «Come See About Me»,«Stop! In the Name of Love», «Back in My Arms Again», «I Hear a Symphony», «You Can’t Hurry Love», «You Keep Me Hangin’ On», «Love is Here and Now You’re Gone», «The Happening», «Love Child», «Someday We’ll Be Together». Μετά την αποχώρησή της από τις Supremes το 1970, η Νταϊάνα Ρος κυκλοφόρησε το ομώνυμο ντεμπούτο σόλο άλμπουμ της την ίδια χρονιά, με τη νο1 επιτυχία «Ain’t No Mountain High Enough». Αργότερα κυκλοφόρησε το άλμπουμ «Touch Me in the Morning» όπου το κομμάτι του τίτλου ήταν η δεύτερη σόλο επιτυχία της. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει γυρισμός. Η επιτυχία την ακολουθεί σε κάθε βήμα της.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος