Πόσο μπορεί να ενδιαφέρει τον σύγχρονο τηλεθεατή μια αισθηματική σειρά εποχής, με ήρωες τους μοσχοαναθρεμμένους αριστοκράτες της Βρετανίας που περνούν τη μέρα τους πίνοντας τσάι, κάνοντας περιπάτους στη φύση και κουτσομπολεύοντας; Ενα σίριαλ που ασχολείται (σχεδόν) αποκλειστικά με τους έρωτες και τους γάμους τους, σε έναν κόσμο φτιαγμένο από ναρκισσισμό και έπαρση, διακοσμημένο με τους πιο λαμπερούς πολύτιμους λίθους και πασπαλισμένο με ακριβή πούδρα; Μπορεί να ακούγεται παρωχημένο το θέμα, όμως η επιτυχία της σειράς εποχής «Bridgerton», επιβεβαιώνει πως το φιλοθεάμον κοινό ακόμα και σήμερα, που οι αριστοκρατικοί τίτλοι ακούγονται για τους περισσότερους ως ανέκδοτα, δύσκολα θα αρνηθεί μια πρόσκληση σε χορό – με απαραίτητη ένδυση το φράκο για τους κυρίους και τη βραδινή τουαλέτα για της κυρίες. Η ιστορία αγάπης (και κοινωνικής ανόδου και καταξίωσης) που φέρει την υπογραφή των Κρις Βαν Ντούσεν και Σόντα Ράιμς έγινε η νέα αγαπημένη συνήθεια εκατομμυρίων τηλεθεατών σε όλον τον κόσμο: Μέσα σε δύο εβδομάδες, από τις 25 Δεκεμβρίου, οπότε έκανε πρεμιέρα στο Netflix, το «Bridgerton» αναδείχθηκε στη νούμερο ένα σε θεαματικότητα σειρά της διαδικτυακής πλατφόρμας σε 78 χώρες (και στη χώρα μας), αφήνοντας πίσω της το επίσης επιτυχημένο «The Queen’s Gambit».
Ο ρομαντικός κόσμος
της Τζούλια Κουίν
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος