Το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας οδεύει προς την ολοκλήρωση της τρίτης δεκαετίας του και τα σημάδια ωρίμασης μόνο γοητεία τού προσθέτουν. Το 28ο ραντεβού του είναι εξάλλου «Μια ωδή στην ομορφιά» και σκοπεύει να την αναδείξει ποικιλοτρόπως από τις 15 ως τις 24 Ιουλίου. Κατ’ αρχάς και με μια μνημειώδη πρεμιέρα, το κλασικό τρίπτυχο των αγαπημένων του ελληνικού κοινού Peeping Tom (TRIPTYCH: The missing door, The lost room and The hidden floor, 15-16/7) στη νέα του επεξεργασία όπως έγινε από τους δημιουργούς της βελγικής ομάδας, Γκαμπριέλα Καρίτσο και Φρανκ Σαρτιέ, το 2020 για το Nederlands Dans Theatre. Αλλά και με την πρώτη διεθνή συμπαραγωγή στην ιστορία του με το επιφανέστατο Sadler’s Wells του Λονδίνου, το έργο «Neighbours» (19/7, Κεντρική σκηνή) σε χορογραφία του – πρωτοπόρου του abstract breaking – κουρδικής καταγωγής Ραούφ «RubberLegz» Γιασίτ και του αλβανικής καταγωγής χορευτή σύγχρονου χορού Μπριγκέλ Γκιόκα υπό τη δημιουργική προτροπή του αμερικανού χορογράφου Γουίλιαμ Φορσάιθ που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα τον Μάρτιο του ’22. Αλλο ένα πετράδι στο στέμμα του το έργο «Sonoma» (22-23/7, Κεντρική σκηνή) του πολυβραβευμένου Ισπανού Μάρκος Μοράου και της ομάδας La Veronal με δέκα γυναίκες να δημιουργούν μια υποβλητική τελετουργία απαγγέλλοντας μια μακρά λιτανεία Μακαρισμών.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος