ΕΠΜΑΣ, ένα ακρωνύμιο που θυμίζει εταιρική ταυτότητα ή συνδικαλιστικό όργανο, έχει όμως «την κτητική αντωνυμία «μας» μέσα του». Η νέα εποχή της Εθνικής Πινακοθήκης-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου με τη Συραγώ Τσιάρα στο τιμόνι έχει ως στόχο να ενισχύσει αυτό το μέρος του λόγου που ήταν πάντα στα χείλη μας αλλά όχι απαραίτητα και στην καρδιά μας. Ετσι θα μπορούσαν να συνοψιστούν οι προθέσεις της κυρίας Τσιάρα όσον αφορά τις αρχές και το όραμά της για το νέο ξεκίνημα της Εθνικής Πινακοθήκης, όπως το ανακοίνωσε στη συνέντευξη Τύπου που έγινε παρουσία της ηγεσίας του ΥΠΠΟΑ, της υπουργού Λίνας Μενδώνη και του υφυπουργού, αρμόδιου για τον σύγχρονο πολιτισμό Γιώργη Γιατρομανωλάκη, οι οποίοι δήλωσαν αμφότεροι την πλήρη στήριξή τους στο μουσείο. Η Συραγώ Τσιάρα βάζει το στοίχημα να γίνει η Εθνική Πινακοθήκη επί της ουσίας ένα μουσείο για όλους με εκθέσεις, δράσεις που βασίζονται στη συμπερίληψη, στην καλλιέργεια ενσυναίσθησης και κριτικής σκέψης, στη βιωσιμότητα, αλλά και στην επαφή με τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και τα αντίστοιχα ρεύματα σκέψης ή στη διασύνδεση με την επιστημονική κοινότητα, έχοντας κατά νου ότι θέλει να απευθυνθεί στο κοινό της γειτονιάς, της πόλης αλλά του εξωτερικού. Είναι στόχοι σε αρμονία με τα κοινωνικά και πολιτικά αιτήματα της εποχής και ελπίζουμε ότι θα ανανεώσουν έναν ήδη δημοφιλή θεσμό κομβικής εκπαιδευτικής σημασίας. Η Συραγώ Τσιάρα δεν άνοιξε πλήρως τα χαρτιά της για να δώσει συγκεκριμένες, εκτενείς λεπτομέρειες των σχεδίων της, όμως η εμπειρία και τα δείγματα δουλειάς της αποτελούν εχέγγυα για το μέλλον και αναμένουμε με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα του προγραμματισμού 2023-24.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω