Μια μεγάλη εγκατάσταση βασισμένη στο αρχείο του πολυδιάστατου δημιουργού Τζιανφράνκο Μπαρουκέλο (1924-2023), σημαντικής μορφής του ιταλικού Νεο-dada και της ποπ αρτ που είχε ως μέντορα τον Μαρσέλ Ντισάν και είχε φτιάξει μια φάρμα που λεγόταν Agricola Cornelia (1973-1981) για να εξετάσει τον κύκλο παραγωγής και την οικονομία, θα βρίσκεται στον χώρο των περιοδικών εκθέσεων του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης. Τα σχέδια με μολύβι του Κινέζου Ζενγκ Μπο,καλλιτέχνη που συμμετείχε στην έκθεση της Αρσενάλε στη φετινή 59η Μπιενάλε Βενετίας και ζωγραφίζει τη φύση κοντά στο σπίτι του στο νησί Λαντάου στο Χονγκ Κονγκ, παρατηρώντας την με προσήλωση εν είδει διαλογισμού για να καταθέσει ένα ημερολόγιο σκέψης για τη συμβίωση μαζί της, θα βρίσκονται σε συνομιλία με το παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης μέσα απότο Γυάλινο Περίπτερο «Κήπου Γλυπτών». Οι ξύλινες γλυπτικές εγκαταστάσεις του Κώστα Ρουσσάκη στο Γεντί Κουλέ, το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης θα δημιουργούν μια κάθετη διαδρομή στην πόλη και θα συνιστούν μια έρευνα πάνω στο σχήμα του σταυρού ως η αρχή της γλυπτικής αλλά και ως ένα σύμβολο της στάσης του ανθρώπου πάνω στη γη.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος