«Η εμπειρία μπορεί να μετουσιωθεί σε Τέχνη»

Ο γαλλογερμανός σκηνοθέτης Ντόμινικ Μολ μιλάει στο «Βήμα» για το πώς μια άλυτη υπόθεση εγκλήματος τροφοδότησε την ιστορία της τελευταίας ταινίας του, «Η νύχτα της 12ης»

Για τον Ντόμινικ Μολ, «μια ανεξερεύνητη υπόθεση εγκλήματος, μια αστυνομική υπόθεση της οποίας η λύση είναι καταδικασμένη να παραμείνει για πάντα στη σκιά, άλυτη, σκοτεινή, μυστηριώδης, μπορεί να σε βάλει σε σκέψεις». Καθισμένος δίπλα μου στο μπαρ της Unifrance, στην 5 rue des Belges των Καννών και καπνίζοντας το ένα τσιγάρο μετά το άλλο, ο γαλλογερμανός σκηνοθέτης μιλάει για τη διαδικασία της έρευνας που έκανε ο ίδιος και το επιτελείο του προκειμένου να στήσει την ιστορία της τελευταίας ταινίας του, «Η νύχτα της 12ης». Γνωστός από παράξενα ψυχολογικά θρίλερ όπως τα «Χάρι, ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» (2000), «Lemming» (2005) και «Μόνο αυτοί είδαν τον δολοφόνο» (2019), καθώς και από τη μίνι σειρά «Eden» (2019) που γυρίστηκε στην Ελλάδα, ο Μολ, ένας πολύ ευχάριστος, ομιλητικός άνθρωπος, δεν έκρυβε την αγωνία που είχε για τη μετέπειτα πορεία της τελευταίας ταινίας του. Η «Νύχτα της 12ης» που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ των Καννών, βρήκε αμέσως θετική υποδοχή και από την περασμένη Πέμπτη προβάλλεται και στις αίθουσες της χώρας μας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.