Με το βλέμμα στραμμένο στην Ελευσίνα ο Μιχαήλ Μαρμαρινός ξεκινά το ταξίδι της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας. Γι’ αυτό και ξεκαθαρίζει τους βασικούς άξονες: «Η πόλη ως έκθεμα, η κοινωνική γλυπτική που είναι όλη αυτή η διαδικασία της πειθούς με την εσωτερική ανάδειξη της πόλης, τα προγράμματα επιμόρφωσης για τους νέους αλλά και σύνδεσης και δικτύωσης με την Ευρώπη. Γιατί η Πολιτιστική Πρωτεύουσα είναι σαν ένα μικρό υπουργείο Πολιτισμού ή καλύτερα το υπουργείο Πολιτισμού της Ελευσίνας».
Ωστόσο ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, μέσα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για τις τέχνες, δεν ξεχνά τον βασικό του προσανατολισμό. Και περιμένει τα θέατρα να ανοίξουν πάλι ώστε να επανέλθει με την παράσταση που διέκοψε η πανδημία, μια δυνατή του στιγμή στο Θησείον, τη «Μεταπολίτευση».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.