Το κατακόκκινο εξώφυλλο της Beyonce Knowles-Carter (στην πλάτη ενός αλόγου) για τη βρετανική έκδοση της Βίβλου της Μόδας, μου τράβηξε αμέσως το ενδιαφέρον. Ακρως εντυπωσιακό, «ιδιαίτερο», με ευφάνταστο styling του διευθυντή του εντύπου, φοβερού και τρομερού Edward Enniful. Πίσω από τον φακό ο ταλαντούχος Rafael Pavarotti. Μμμ! Πολύ ενδιαφέρον! Ο φωτογράφος έχει το ίδιο επίθετο με τον Luciano Pavarotti, μία από τις μεγαλύτερες μορφές οι οποίες πέρασαν ποτέ από την παγκόσμια όπερα. Ο Rafael φωτογράφισε το νούμερο ένα όνομα αυτή τη στιγμή της διεθνούς μουσικής βιομηχανίας, με ρούχα ενός επίσης θρύλου στον χώρο της μόδας που δεν είναι πλέον στη ζωή. Η Beyonce φοράει ρούχα του οίκου ALAIA της νέας φθινοπωρινής και χειμερινής κολεξιόν. Η superstar πρωταγωνιστεί στο εσωτερικό του εντύπου σε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα όπου η μόδα εκπληκτική, μοναδική, υπερπολυτελής «σμίγει» ιδανικά με τα βήματά της στο stage. Μια φωτογράφιση η οποία στοίχισε πάρα πολλά χρήματα. Η Beyonce άλλωστε είναι η πλέον ακριβοπληρωμένη και η πλέον απαιτητική στις συνεργασίες της. Οι παραγωγές οι οποίες «στήνονται» για εκείνη, είτε αφορούν live εμφανίσεις, περιοδείες, βίντεο κλιπ, διαφημιστικά spots (βλέπε Tiffany’s μαζί με τον σύζυγό της, διάσημο ράπερ Jay-Z), στοιχίζουν απίστευτα ποσά. Τελικά τα αξίζει όλα αυτά τα αμύθητα ποσά η Beyonce, η οποία σύμφωνα με το «Forbes» ανήκει στις πλουσιότερες και πλέον ισχυρές γυναίκες του κόσμου; Σίγουρα τα αξίζει, λένε αυτοί οι οποίοι κινούνται στον χώρο της διεθνούς show business και μουσικής βιομηχανίας. Τα αξίζει γιατί τα φέρνει πίσω και με το παραπάνω, υποστηρίζουν. Ολοι αυτοί οι οποίοι δουλεύουν στον χώρο της μουσικής (από την ποπ, ροκ, house, ραπ, μέχρι την όπερα) μπροστά (οι superstars) και πίσω κινούνται σε έναν χώρο αστραφτερό, λαμπερό, ο οποίος σίγουρα δεν είναι ιδανικά φτιαγμένος. Ενας χώρος άκρως ανταγωνιστικός, όπου βγαίνουν πολύ συχνά μαχαίρια. Κάποιοι αντέχουν και συνεχίζουν. Υπάρχουν και εκείνοι, μεγάλες προσωπικότητες της μουσικής βιομηχανίας, που δεν αντέχουν αυτό το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον και καταρρέουν σαν χάρτινες κούκλες. Εχουμε δει πολλά παραδείγματα στο πέρασμα των χρόνων. Παρά τις τεράστιες δυσκολίες, τον σκληρό ανταγωνισμό, τα «χτυπήματα» κάτω από τη μέση, τις ιδιορρυθμίες των big stars, οι οποίοι επιβάλλουν να ξοδεύονται μυθικά ποσά για τις εμφανίσεις τους και ό,τι άλλο κάνουν, η διεθνής μουσική βιομηχανία συνεχίζει και θα συνεχίζει δυναμικά, παρουσιάζοντας μάλιστα έσοδα που… ζαλίζουν. Διαβάστε στις επόμενες σελίδες το πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ με τις προβλέψεις της Goldman Sachs για τα έσοδα της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας. Αναμένεται λέει να ξεπεράσουν τα 130 δισ. δολάρια το 2030 σε παγκόσμιο επίπεδο…
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.