«Ελευσίς. Η άφιξη του αξιοσημείωτου/προσώπου, αντικειμένου ή γεγονότος». Ηδη από τον ορισμό του ονόματός της αυτή η πόλη «συστήνεται με έναν τρόπο βαθύ, μυστικό και αδιατύπωτο» σύμφωνα με τον Μιχαήλ Μαρμαρινό, γενικό καλλιτεχνικό διευθυντή της «2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης». Κάπως έτσι μας παρουσιάζεται και η έκθεση «Ωμό Μουσείο» στον πρώτο όροφο του Μουσείου Μπενάκη της οδού Πειραιώς (σε επιμέλεια της αρχιτέκτονος-μουσειολόγου Ερατώς Κουτσουδάκη). Ως ένα σύνθετο έργο τέχνης ή ένα έκθεμα και ως μια πρώτη προτροπή να γυρίσουν οι Αθηναίοι το βλέμμα στην πόλη που «παραμένει μυστήριο» καθώς επίκειται, άλλωστε, και η επίσημη έναρξη των εκδηλώσεων της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας στις αρχές Φεβρουαρίου.
Η έκθεση μπορεί να ιδωθεί ως μια μικρή σειρά από ομόκεντρους κύκλους με την αρχή να κάνει το γλυπτό «Γυναίκα με κοσμήματα» (1968) του Γιάννη Παππά το οποίο συνδέθηκε με τη θεά Δήμητρα, κρατάει ρόδα και έχει παπαρούνες στο κεφάλι της και παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο κοινό.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος