«Εχοντας ήδη μείνει έξι μήνες απλήρωτοι, εκφράζουμε την ανησυχία μας για τα μέλη της ορχήστρας της ΜΕΤ και τις οικογένειές τους, όλους αυτούς τους ανθρώπους που δεδομένης της κατάστασης θα μείνουν για περισσότερο από έναν χρόνο χωρίς μισθό. Επιπλέον, αισθανόμαστε συντετριμμένοι που η ΜΕΤ δεν βρήκε έναν τρόπο να προνοήσει για την ορχήστρα της, ειδικά όταν η σειρά εκδηλώσεων με τον τίτλο «MET Stars» δείχνει πως υπάρχει δυνατότητα για συνεργασία». Με αυτή την επιστολή η Ορχήστρα της Μετροπόλιταν Οπερας της Νέας Υόρκης εξέφρασε τον προβληματισμό, την απόγνωση και τη διαφωνία της για την ακύρωση από τον κορυφαίο οργανισμό όλων των παραστάσεων για την περίοδο 2020-2021 λόγω COVID-19. Η «επώδυνη απόφαση» ανακοινώθηκε από τον γενικό διευθυντή της ΜΕΤ Πίτερ Γκελμπ, με το κλείσιμο ενός τόσο σημαντικού και ισχυρού θεάτρου να έρχεται για να επιβεβαιώσει το δυσχερές παρόν (και το ακόμα πιο δυσχερές μέλλον;) των ανθρώπων του θεάματος την εποχή της πανδημίας.
Βεβαίως, η Μετροπόλιταν Οπερα της Νέας Υόρκης βρήκε, διά του «ΜΕΤ Stars», έναν τρόπο για να (υπο)λειτουργεί έτσι ώστε να μην ξεχαστεί εντελώς από το κοινό της. Πρόκειται για σειρά διαδικτυακών ρεσιτάλ διάσημων σταρ της όπερας από διάφορες περιοχές του πλανήτη. Κάθε εκδήλωση προβάλλεται live, παραμένει διαθέσιμη (on demand) για 14 μέρες και όποιος θέλει μπορεί να την παρακολουθήσει καταβάλλοντας το αντίτιμο των 20 δολαρίων. Την αρχή έκαναν τραγουδιστές όπως ο Ρομπέρτο Αλάνια και η Αλεξάνδρα Κούρζακ, ο Γιόνας Κάουφμαν, η Τζόις Ντι Ντονάτο, η Ρενέ Φλέμινγκ και οι Ντιάνα Νταμράου και Γιόζεφ Καλέγια. Ακολουθούν στις 7 Νοεμβρίου η Πρίτι Γέντε και ο Χαβιέ Καμαρένα από τη Ζυρίχη, στις 21 Νοεμβρίου η Σόνια Γιόντσεβα από το Βερολίνο, στις 12 Δεκεμβρίου ο Μπριν Τέρφελ από την Ουαλία, στις 19 Δεκεμβρίου η Εϊντζελ Μπλου από τη Νέα Υόρκη, και στη συνέχεια η Σόντρα Ραντβανόφσκι και ο Πιότρ Μπεστσάλα και η Αννα Νετρέμπκο από τοποθεσίες που θα ανακοινωθούν σύντομα. Με τέτοιου είδους διαδικτυακές συναυλίες και ρεσιτάλ οι σταρ της όπερας έχουν βρει τρόπο να υπάρχουν και να επικοινωνούν με το κοινό τους αυτή την πρωτόγνωρη εποχή. Τι γίνεται όμως με τους άλλους; Με τους μουσικούς της ορχήστρας; Με τους χορωδούς; Με τους τεχνικούς; Τι γίνεται με τους χιλιάδες τραγουδιστές, χορευτές και ηθοποιούς σε όλον τον κόσμο που μένουν άνεργοι καθώς τα θέατρα, το ένα μετά το άλλο, αναστέλλουν τη λειτουργία τους;
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος