Στο μπαρ σερβίρεται μόνο ποτό πίκλας, ένα σλάβικο απεριτίφ, ενώ μια σειρά από αφίσες δημιουργούν μια ταπισερί που επενδύει εικαστικά τον περιβάλλοντα χώρο. Μοτίβο της είναι τα «pickle tits», οι πίκλες ως γυναικείοι μαστοί ή ένα σχόλιο για τη διάσπαση της κοινωνίας των πολιτών, γιατί «αν το μητριαρχικό κράτος προσφέρει τροφή παρόμοια με το μητρικό γάλα, τότε ίσως το κοινωνικό συμβόλαιο έχει ξινίσει».
Θα είναι κρίμα αν διαφεύγει στις επιμελήτριες της έκθεσης «Evrovizion. Crossing Stories and Spaces», τη Bόσνια Σαμπίνα Κλεμ και τη Σέρβα Σάνια Κότζιτς Μλάντενοφ, όπως και στην καλλιτεχνική κολεκτίβα «Slavs and Tartars» που δημιούργησαν τη συγκεκριμένη εγκατάσταση-μπαρ, ότι το άκουσμα της λέξης του τίτλου στα ελληνικά (Evrovizion όπως ευρωβιζιόν, όπως ακούσαμε στη συνέντευξη Τύπου) επενδύει με τον κατάλληλο τρόπο το συγκεκριμένο κόνσεπτ. Αυτή είναι μια έκθεση για την ταυτότητα της Ευρώπης, άλλωστε η μασκότ της κολεκτίβας, παρούσα στον τοίχο στην είσοδο του Ινστιτούτου Γκαίτε στην οδό Ομήρου, όπου φιλοξενείται η έκθεση είναι ένα υφασμάτινο υβριδικό χρένο, μια ρίζα σαν το τζίντζερ που έρχεται από τη νοτιοανατολική Ασία και θεωρείται ένα φυτό ενδημικό των Σλάβων και των Τατάρων.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.