«Το Ηρώδειο ξαναμπήκε στην ατζέντα του κοινού!» είπε ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος την περασμένη Τετάρτη στη διάρκεια απολογιστικής συνέντευξης Τύπου για το πρόγραμμα του 2019. Με τη φράση αυτή ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών – Επιδαύρου θέλησε να υπογραμμίσει τη δικαίωση της απόφασής του να ισχυροποιήσει τον μουσικό χαρακτήρα του ρωμαϊκού ωδείου με έμφαση στην κλασική δημιουργία. Και πραγματικά: αρχής γενομένης από το 2018, την εφετινή χρονιά η εν λόγω φυσιογνωμία τονίστηκε περισσότερο και κέρδισε πανηγυρικά το στοίχημα της απήχησης στο κοινό. Οι εμφανίσεις του Ρικάρντο Μούτι, του Γιο Γιο Μα, του Λεωνίδα Καβάκου γέμισαν ασφυκτικά το Ηρώδειο επαναφέροντας την αίγλη παλαιότερων εποχών…
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος απέδωσε την επιτυχία στην προσεκτική διαμόρφωση του προγράμματος και της επικοινωνίας αποδίδοντας δικαίως τα εύσημα στον σύμβουλό του επί της μουσικής Κώστα Πηλαβάκη, άριστο γνώστη του χώρου, καθώς στη διάρκεια της μακρόχρονης διεθνούς καριέρας του έχει να επιδείξει όχι μόνο εμπειρία από αντίστοιχες διοργανώσεις αλλά έχει καθέξει και κορυφαίες θέσεις σε δισκογραφικούς κολοσσούς. Σε όλα αυτά θα πρέπει να προστεθεί και το γεγονός ότι είναι αρκετοί πλέον οι έλληνες μουσικοί που διαπρέπουν σταθερά στο εξωτερικό και μεταφέρουν στα καθ’ ημάς τη διεθνή εμπειρία τους, αλλά και η κατά κοινή ομολογία άνοδος του επιπέδου των εγχώριων ορχηστρικών συνόλων, γεγονός που δημιουργεί ευρύτερη δυναμική.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.