Οι περφόρμανς του ανέκαθεν προκαλούσαν. Ηδη από τη δεκαετία του ’80 ο Stelarc δοκίμαζε τα όρια του ανθρώπινου σώματος μέσω του πρότζεκτ του «Suspensions». Σε αυτές τις περφόρμανς ο Sterlac, γεννηµένος ως Στέλιος Αρκαδίου στην Λευκωσία το 1946, που µεγάλωσε στη Μελβούρνη, περνούσε γάντζους που συνδέονταν με τροχαλίες και ξαφνικά κατόρθωνε να ίπταται αποδεικνύοντας πως το δέρμα δεν αποτελεί το όριο των δυνατοτήτων του σώματος. Επειτα, στο «Telepolis» o Stelarc βρισκόταν στο Λουξεμβούργο, όμως τα ηνία του σώματός του είχαν αναλάβει διαφορετικά «επιχειρησιακά κέντρα» – το ένα ήταν το Κέντρο Pompidou στο Παρίσι, το δεύτερο το MediaLab στο Ελσίνκι και το τρίτο το Doors of Perception στο Αμστερνταμ. Οποιος επισκεπτόταν τους χώρους αυτούς και είχε πρόσβαση στην οθόνη αφής μπορούσε με ένα άγγιγμά του να δώσει εντολές στο μυϊκό σύστημα του καλλιτέχνη και να χορογραφήσει τις κινήσεις του από μια άλλη χώρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω